čtvrtek 13. listopadu 2014

E-shopy, ze kterých objednávám?


Základem úspěchu je dobře nakoupit kvalitní produkty za malý peníz.


1. Akva-exo 

Stoprocentně výhodné, pokud jste z Brna, protože mají svou pobočku na Úvoze. Tím pádem vám odpadá poštovné :) Také musím zmínit nadpřirozenou rychlost objednávání! Pokud si zboží objednáte ve dvě ráno, stoprocentně vám kolem desáté odpoledne přijde email, že vaše zboží je nachystáno. Takže pro mě jednička a stálice.

2. Happyzoo 

Pokud máte doma hotovou zoo, určitě oceníte Asan 45l za 355,- . Mají velký výběr jak pro psy, tak pro terária a poštovné zdarma od objednávky 1 500,-. Pokud jste z Prahy, lze si zboží osobně vyzvednout.

3. Pytelgranuli.cz

Objednávám zde velký 8kg pytel granulí pro morčata za příjemných 862-, a vydrží nám dlouho. Mají zde nabídku i pro psy, což pro mně jako barfujícího pánečka je zbytečné, ale hodí se. Mají zde i použitelné domečky nebo hračky.

Kvalitní eshop plný praktických věcí, které se Vám hodí. Od krmiva po volně přístupné veterinární produkty rozdělené vše podle kategorie, jakou chcete (pes, kočka, králík, morče...). Rychlé dodání, vždy vše v pořádku.

5. Zoohit

Z tohoto obchodu jsem zatím neobjednala, ale má spoustu pozitivních recenzí a i kvalitních produktů - od výborné velké klece pro hlodavce po výrobky JR Farm a ostatní. Mají i aplikaci do mobilu, takže lze objednat i takto.

6. Broukárna 

Obchod pro ty, kteří kupují hmyz ve velkém pro své miláčky. Rozhodně doporučuji, zvlášť protože se kupování hmyzu po malých krabičkách ze zverimexů prodraží i při jednom hmyzožravci. Majitel je ochotný, rychlý a vždy vyhoví.

Druhá, ode mne ověřená farma se živým hmyzem, právě pro nás náročné s velkou spotřebou. Vždy vše dobře zabaleno a vždy v pořádku doručeno.

8. Různé bazary

Na fb stránkách, na seznamu, inzeráty. Někdy různí lidé prodávají věci, které se mi hodí a zároveň jsou za cenu, kterou jsem ochotna zaplatit :)

9. eBAY, Aliexpress

Poslední možnost, která mě napadá. Nevýhodou je, že musíte mít PayPal, ale pokud máte kamaráda, který ho má a je ochotný vám zboží objednat, máte vyhráno. Na eBay totiž najdete spoustu zajímavých, praktických a hlavně levných věcí, které rádi využijete! :)

1 komentář:

  1. Zoocenter nedoporučuji,z důvodů absolutně nevhodného krmení pro morčata.

    OdpovědětVymazat