středa 12. února 2020

Monty


Jméno: Monty
Druh: Skinny morče

Montyho jsem si dovezla v lednu/únoru roku 2018 z Ostravské fauny, neplánovaně. Po smrti Grua se třema adoptovanýma morčecíma klukama doma mi stále chyběl skinny a tak, když jsem se rozplívala nad morčetem žužlajícím mou ruku, bylo jasno. Monty se mnou odcestoval zabalený ve svetru pod bundou 170km domů. Od té doby je to můj parťák do nepohody, i když úplně jiný než Gru.

Monty miluje jídlo, proto je nutné mu hlídat denní dávku krmiva. V roce 2020 byl úspěšně vykastrovaný a seznámený s další skinny slečnou, aby nebyl sám. O dost starší kluci jej totiž nikdy nepřijali natolik, aby s nimi mohl být v kleci (dva a více samců nikdy nedělají dobrotu).

1 komentář:

  1. My se o skinny morče staráme jako o vlastní dítě. Někdy mi přijde, že to je snad ještě roztomilejší než kočka, kterou máme už asi 3 roky. Je to tak krásné když vidíte, jak vám to zvíře roste před očima. Už bych si ale asi s manželem měla pořídit dítě. Protože jinak si na ty kočky a morčata zvyknu až moc.

    OdpovědětVymazat